Wij helpen je graag met het organiseren van jouw meeting op maat. Je bereikt ons hotel eenvoudig met de auto of het openbaar vervoer, terwijl je ook dicht in het centrum zit. Met 640m2 aan vergaderoppervlakte én flexibele vergaderruimtes passen wij ons graag aan aan jouw wensen. 

Contactgegevens

Onze vergaderruimtes zijn stuk voor stuk uitgerust met draadloos internet. Daarnaast maak je gebruik van onze audiovisuele apparatuur. Zijn onze zalen toch te klein voor jouw evenement? Geen probleem. Onze zalen zijn dankzij de flexibele en geluidsdichte wanden met elkaar te verbinden. Zo passen wij onze zalen aan op de grootte van jouw gezelschap. 

Voor een complete vergadering combineer je een meeting bij ons met een hapje en een drankje. Of natuurlijk een complete lunch of diner in restaurant Puur. Wij denken graag met je mee. 

Hier vind je een selectie van onze 12 vergaderzalen. Vergader jij de volgende keer in het originele postkantoor of ga je voor een zaal in de Apollo vleugel? Bekijk hier onze opties. 

MEETING & EVENTS 1.5

Ondanks het vele thuiswerken en het bijwonen van vergaderingen online, blijft persoonlijk contact nog steeds erg belangrijk. Vandaar dat wij uitgebreide gezondheids- en veiligheidsmaatregelen hebben getroffen conform de richtlijnen van het RIVM om de gezondheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen en toch op een veilige manier bijeenkomsten te kunnen organiseren. Meer informatie over onze Meeting & Events 1.5 vind je hier.

FLEXIBELE VOORWAARDEN BIJ DAG-BIJEENKOMSTEN

De onzekere situatie kan je nog steeds weerhouden om een bijeenkomst te organiseren. Daarom bieden wij nu de mogelijkheid om tot 2 weken op voorhand kosteloos te annuleren of jouw dag-bijeenkomst te verplaatsen naar een ander moment.*

  • Voor dag-arrangementen (DDR packages) vanaf 5 tot 25 personen;
  • Kosteloos annuleren tot 2 weken op voorhand of verplaatsen naar een ander moment;
  • Volledige betaling van de bijeenkomst uiterlijk 7 dagen op voorhand;
  • Geldig bij alle Apollo Hotels & Leonardo Hotels in Nederland & België;
  • Voor nieuwe bijeenkomsten die plaatsvinden voor 31 maart 2022;

*Voorwaarden in het ondertekende contract zijn altijd leidend. Niet van toepassing op bestaande boekingen.

Onze Meeting & Event professionals staan voor je klaar en denken graag mee over de mogelijkheden. Zo is het ook mogelijk om hybride bijeenkomsten te organiseren waar genodigden ter plaatse of online kunnen deelnemen. Om je zo goed mogelijk te assisteren heeft het de voorkeur om telefonisch +31 76 522 0200 of per e-mail meetings.breda@apollohotels.nl contact op te nemen.

STAY HEALTHY WHILE TRAVELLING

Je overweegt misschien nog of het mogelijk is om in de “1,5 meter” maatschappij jouw collega’s persoonlijk te ontmoeten? Met gedegen aanpassingen zijn onze hotels ingericht op de nieuwe situatie en houden zich strikt aan aangescherpte hygiëne en schoonmaak richtlijnen. Om onze gasten zorgvuldig te informeren zijn al onze genomen maatregelen terug te vinden op www.apollohotels.nl/gezondheid.

Capaciteit van onze zalen

Zaal
Bacchus
Ceres
Minerva
Mercurius
Neptunes
Bacchus en Ceres
Bachus XL
Ceres XS
Mercurius en Neptunes
Venus
Vulcanus
Vesta
Juno
Jupiter
Venus en Vulcanus
Juno en Jupiter
1e etage
Koerierszaal 1
Koerierszaal 2
M2
daglicht
12
18
10
0
10
12
16
0
31
14
20
12
0
12
12
18
0
38
24
50
18
40
28
16
30
50
64
32
60
26
40
32
26
40
80
80
50
80
28
50
34
28
52
80
106
30
60
24
35
28
26
36
60
70
24
45
18
0
24
24
24
40
49
0
15
0
0
0
8
0
0
21
80
150
50
90
0
0
80
150
186
0
10
0
0
8
8
0
0
24
29
24
12
0
14
12
18
0
40
0
10
0
6
6
8
0
0
23
0
10
0
0
8
8
0
0
20
0
18
10
0
12
12
14
0
35
29
40
25
26
29
24
32
45
64
25
32
24
24
26
24
27
45
64
80
120
0
90
0
0
80
200
195
22
30
16
16
18
16
22
40
50
18
24
14
14
16
12
18
30
42

Offerte aanvragen

Leuk, binnen 24 uur hebben we contact!