Je wilt vergaderen met een klein of groter gezelschap, op een centrumlocatie in Utrecht. Vanuit Centraal Station Utrecht en de jaarbeurs bereik je ons hotel in 10 minuten. Na een dag hard werken de stad in? Binnen een paar minuten wandel je langs de grachten of proost je met je collega's in de bruisende werfkelders. 

Contactgegevens

JOUW MEETING IN DE DOMSTAD

Bij ons vergader je op een centrumlocatie in Utrecht. Vanuit onze recent opgeleverde boardroom kijk je uit over het Vredenburg plein, maak je gebruik van moderne audiovisuele apparatuur en/of de 2 grote Brown Paper rolls. Zowel in de zaal als in onze gelijkvloerse 24/7 coffeelounge staat de gehele dag koffie, thee en iets lekkers voor jullie klaar. De lunch en de breaks zijn uitgebreid en gezond, en door het relatief kleinschalige karakter en de informele sfeer weten we zeker dat je terug gaat willen komen! Een presentatie geven voor een grotere groep? Dan zetten wij de ontbijtruimte klaar voor het gezelschap. Deze ruimte is niet af te sluiten voor hotelgasten.

MEETING & EVENTS 1.5

Ondanks het vele thuiswerken en het bijwonen van vergaderingen online, blijft persoonlijk contact nog steeds erg belangrijk. Vandaar dat wij uitgebreide gezondheids- en veiligheidsmaatregelen hebben getroffen conform de richtlijnen van het RIVM om de gezondheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen en toch op een veilige manier bijeenkomsten te kunnen organiseren. Meer informatie over onze Meeting & Events 1.5 vind je hier.

FLEXIBELE VOORWAARDEN BIJ DAG-BIJEENKOMSTEN

De onzekere situatie kan je nog steeds weerhouden om een bijeenkomst te organiseren. Daarom bieden wij nu de mogelijkheid om tot 2 weken op voorhand kosteloos te annuleren of jouw dag-bijeenkomst te verplaatsen naar een ander moment.

  • Voor dag-arrangementen (DDR packages) vanaf 5 tot 25 personen;
  • Kosteloos annuleren tot 2 weken op voorhand of verplaatsen naar een ander moment;
  • Volledige betaling van de bijeenkomst uiterlijk 7 dagen op voorhand;
  • Geldig bij alle Apollo Hotels & Leonardo Hotels in Nederland & België;
  • Voor nieuwe bijeenkomsten die plaatsvinden voor 31 maart 2022;

Onze Meeting & Event professionals staan voor je klaar en denken graag mee over de mogelijkheden. Zo is het ook mogelijk om hybride bijeenkomsten te organiseren waar genodigden ter plaatse of online kunnen deelnemen. Om je zo goed mogelijk te assisteren heeft het de voorkeur om telefonisch +31 30 233 1232 of per e-mail info.utrecht@apollohotels.nl contact op te nemen.

STAY HEALTHY WHILE TRAVELLING

Je overweegt misschien nog of het mogelijk is om in de “1,5 meter” maatschappij jouw collega’s persoonlijk te ontmoeten? Met gedegen aanpassingen zijn onze hotels ingericht op de nieuwe situatie en houden zich strikt aan aangescherpte hygiëne en schoonmaak richtlijnen. Om onze gasten zorgvuldig te informeren zijn al onze genomen maatregelen terug te vinden op www.apollohotels.nl/gezondheid.

Capaciteit van onze zalen

Zaal
Boardroom
Meetingroom
The Lounge
M2
daglicht
-
-
-
-
-
16
-
-
33
30
85
30
80
35
30
50
-
100
-
30
-
20
-
-
-
-
60

Offerte aanvragen

Leuk, binnen 24 uur hebben we contact