Papendrecht, 16 september 2021 - Op 15 september heeft Apollo Hotel Papendrecht haar naam gewijzigd naar Leonardo Hotel Papendrecht en gaat hiermee verder onder de vlag van Leonardo Hotels. Wethouder Pieter Paans opende gisteren officieel het vernieuwde hotel door samen met General Manager Natasja Visser het nieuwe logo te onthullen. Deze rebranding is onderdeel van de uitgebreide herpositionering van alle Apollo Hotels in Nederland.

In 2021 en 2022 worden de Apollo hotels ge-rebrand tot Leonardo Hotels, die geëxploiteerd worden door de Fattal Hotel Group. Dit is één van de snelst groeiende hospitality ondernemingen in Europa. Het traject dat vorig jaar tijdelijk stil kwam te liggen door de internationale impact van Covid-19 wordt nu voortgezet. Hierdoor kunnen de hotels profiteren van de kracht van het Leonardo merk.

Fattal Hotel Group brengt met Leonardo Hotels internationale allure en een bijpassende uitstraling naar Nederland. Voor elk hotel wordt een passende re-branding, inrichting en uniek concept gezocht.

Leonardo Hotel Papendrecht
Leonardo Hotel Papendrecht ligt vlakbij de Drechtsteden met de natuur binnen handbereik. Het is het enige hotel in de Alblasserwaard met de beroemde molens van kinderdijk op slechts 10 kilometer afstand. Het hotel trekt dan ook voornamelijk fietsliefhebbers aan, die de prachtige omgeving graag verkennen. Wie meer zin heeft om de stad te ontdekken is binnen een halfuur met de waterbus in Rotterdam. Het hotel zelf biedt ook genoeg mogelijkheden. In Leonardo Hotel Papendrecht vind je het concept Chef’s! Food & Drinks. Puur, vers, kennis en kwaliteitsproducten, daar gaat het om. De gerechten van verse ingrediënten worden bereid in een open keuken door onze chefs. "Wij laten je verrassende combinaties proeven waar een echte chef van houdt en bieden je de full experience in ons restaurant en het hotel." Aldus General Manager Natasja Visser.

Natasja is blij dat na alle voorbereidingen de afgelopen maanden de Leonardo vlag in Papendrecht nu wappert. "We worden hierdoor als merk sterker en bekender." Het hotel wordt in de recensies geroemd om hun service en gastvrijheid. Natasja is vastbesloten dat deze service met de huidige rebranding hetzelfde zal blijven.

De overname van Apollo Hotels
In 2018 besluit de directie van Apollo Hotels om de keten te verkopen. Fattal Hotel Group zocht doorgroeimogelijkheden op de Nederlandse markt en nam de bekende hotelketen over. Fattal Hotel Group besluit hun inmiddels bekende merk in Europa, Leonardo Hotels, uit te breiden.

De rebranding van de hotels is in volle gang. Dit najaar ondergaan er naar verwachting nog twee Apollo Hotels de re-branding, waaronder de hotels in Groningen en Vinkeveen. Andere hotels, waaronder Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade ondergaan een gedeeltelijke verbouwing.

 

Delen