Amsterdam, 24 februari 2016 - Vanaf deze maand intensiveren Apollo Hotels en MeetingReview hun samenwerking. Apollo Hotels maakt al langer gebruik van het online platform om de hotels als meetinglocaties te presenteren, maar gaat MeetingReview nu ook actief inzetten voor het werven van zakelijke reviews.

Voor het genereren van reviews over het hotelverblijf en restaurants bestaan al jarenlang goede platforms. Voor zakelijke reviews over meeting- en eventlocaties miste een geschikt platform, tot de komst van MeetingReview. "Advertenties en hotelsterren zijn tegenwoordig simpelweg niet meer genoeg, meningen van anderen zijn ontzettend belangrijk bij de keuze voor een locatie. Maar ook voor onszelf zijn goede en eerlijke reviews van grote waarde. We komen hierdoor meer te weten over onze gasten, kunnen onze diensten personaliseren en de kwaliteit verbeteren", licht Paul Keuls, medeverantwoordelijk voor het MICE segment bij Apollo Hotels toe. 

Het grootste voordeel van MeetingReview is de gebruiksvriendelijkheid. Bezoekers van de website kunnen locaties eenvoudig vergelijken, beoordelen en direct online beschikbaarheid of extra informatie opvragen. Na de geboekte bijeenkomst ontvangt men automatisch een e-mail om een review achter te laten over het boekingsproces, de locatie, de faciliteiten en de catering. Dit kan op elk gewenst tijdstip via tablet, computer of mobiel. "Iedere mening telt en MeetingReview beschikt over de juiste kennis en techniek om recensies te werven en er een goede wegingsfactor aan te hangen. Zo kunnen wij als hotelketen meebewegen met de moderne boeker en onze locaties op een goede manier online presenteren. We zijn verheugd over deze samenwerking", aldus Paul.

Delen