Om de website juist te weergeven, maken wij gebruik van cookies. Meer informatie

Accepteer

Amsterdam, 1 april 2015 – Apollo Hotels lanceert vandaag een nieuw loyaliteitsprogramma voor zakelijke boekers, genaamd Apollo Rewards. Het is echter meer dan een klassiek spaarprogramma: direct voordeel op het verblijf gecombineerd met goede incentives. 

Apollo Rewards kent drie soorten lidmaatschappen. De boeker krijgt automatisch het lidmaatschap wat het meest bij zijn of haar boekingspatroon aansluit en profiteert daarmee direct van de beste voordelen. “Dit is dan ook het verschil tussen Apollo Rewards en vele andere loyaliteitsprogramma’s. Leden hoeven niet eerst een bepaald niveau, zoals Platinum te bereiken, alvorens ze de beste voordelen ontvangen”, zo benadrukt Pauline Verhoef, Marketing Director van de hotelketen.

Leden krijgen standaard een korting op vergaderingen, boeken kamers tegen een voordelig tarief en sparen punten door middel van het online indienen van facturen. Deze punten kunnen in de webshop verzilverd worden voor diverse cadeau’s. Van giftsets tot een luxe Apollo Bed, en van cadeaukaarten tot overnachtingen. Een extra voordeel is dat leden een eigen relatiebeheerder toegewezen krijgen waarmee ze te allen tijde snel en vertrouwd contact op kunnen nemen.

“In tijden waarin het aantal internet-aanbiedingen stijgt moet Apollo Rewards dienen als gebaar naar onze gasten en partners ter waardering van hun loyaliteit. Met het nieuwe programma verlichten wij de administratieve druk bij onze boekers en belonen we hun loyaliteit met échte benefits”, aldus Verhoef.

Meer informatie: www.apollorewards.nl

Delen