YOU'LL BE BACK
Wat wij belangrijk vinden?
Het gedrag van onze medewerkers is wat onze hotels met elkaar verbindt. Dit hebben wij vertaald naar onze merkwaarden, de 5 O's. Hoe wij dit uitleggen? Je kan beter langs komen. Wij doen er alles aan om je nog eens terug te laten komen.
Oprecht gastgericht: Laat een gast zich zo welkom voelen; dat hij zich meer thuis voelt dan te gast.
Ongecompliceerd: Veel problemen kunnen opgelost worden, door er geen probleem van te maken.
Ondernemerschap: Veel leuker dan vallen en opstaan, staan en opvallen.
Omdenkend: Lukt het niet in een keer? Drie keer links is ook rechts.
Out of the box: Waar niets mag mislukken kan niets nieuws ontstaan.
Apollo Hotels, You'll Be Back.
MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN
Wij zijn ons bewust van de invloed die onze bedrijfsactiviteiten op de omgeving en de maatschappij hebben. Daarom integreren wij duurzaamheid in onze bedrijfsprocessen, diensten en producten. Meer weten? www.apollohotels.nl/mvo